آشنایی با فلاش تانک دو زمانه و طرز کار آن

فلاش تانک اصطلاح صحیح همان وسیله ای است که به آن سیفون گفته می شود. این وسیله آب را با فشار به داخل چاه فاضلاب هدایت می کند تا فضولات و کثیفی ها را از جا بکند و از داخل سیفون لوله فاضلاب به داخل لوله کشی فاضلاب ساختمان هدایت کند. اما فلاش تانک های قدیمی مشکلاتی دارند که در نوع فلاش تانک دو زمانه این مشکلات برطرف شده است.

استفاده نکردن از این وسیله به مرور می تواند باعث گرفتگی لوله فاضلاب شود. مسئله ای که بسیار ناراحت کننده و مشمئزکننده است و می طلبد که هر چه سریع تر برای رفع آن چاره ای اندیشیده شود. لوله بازکنی برچسب در سراسر تهران خدمات فوری، تضمینی و شبانه روزی را به شما ارائه می دهند. کافیست نام منطقه خود را جست و جو کنید. لوله بازکنی پاسداران، شهرک غرب، سعادت آباد و… همه روزه قابل سفارش هستند.

معرفی فلاش تانک دو زمانه

فلاش تانک های معمولی قدیمی خصوصا برای توالت های ایرانی یک مخزن بزرگ آب داشت که با یک دستگیره تمام آب آن خالی می شد تا فضولات را با خود ببرد. این فلاش تانک ها میزان آب زیادی را هر بار در چاه فاضلاب تخلیه می کرد و همین مسئله باعث افزایش مصرف آب و هزینه های جانبی آن می شد.

اما این مسئله امروزه بررسی شده و طرح جدیدی از فلاش تانک با نام فلاش تانک دو زمانه طراحی شده که کمک می کند آب در دو مرحله تخلیه شود. یعنی اگر مرحله اول آب به اندازه کافی از بین برنده کثیفی های داخل چاه نبود می تواند باقی آب مخزن فلاش تانک را تخلیه کرد.

معرفی فلاش تانک دو زمانه

در صورت نیاز به خدمات تخصصی لوله بازکنی می توانید به سایت “برچسب barchasb” به عنوان مرجع نزدیک ترین لوله بازکنی مراجعه کنید. خدمات تخصصی لوله بازکنی، چاه بازکنی و تخلیه چاه به صورت شبانه روزی و همه روزه در دسترس می باشند.

طرز کار فلاش تانک دو زمانه

فلاش تانک دو زمانه دارای دو دکمه است که هر کدام کار تخلیه بخشی از مخزن آب آن را به عهده دارند. برای مثال دکمه کوچک تر که بخش کمتری از آب را تخلیه می کند دو تا چهار لیتر آب را خارج می کند و دکمه بزرگتر بین ۴ تا ۹ لیتر آب را تخلیه می کند.

شما با نگه داشتن دکمه دوم می توانید کل آب داخل مخزن را تخلیه کنید. این معمولا زمانی لازم می شود که آب در مرحله اول به خوبی پایین نمی رود.

فرق فلش تانک دو زمانه و دو حالته

مزایای فلاش تانک دو زمانه

از آنجایی که فلاش تانک های دو زمانه نسبت به انواع قدیمی بیشتر توصیه می شوند قصد داریم به مزیت های این نوع از فلاش تانک ها اشاره کنیم:

  • صرفه جویی بیشتر در فلاش تانک دو زمانه
  • جلوگیری از تولید فاضلاب بیشتر
  • نیاز به حجم آب کمتر برای فعالیت
مزایای فلاش تانک دو زمانه

شما می توانید در صورت برخورد با گرفتگی لوله های فاضلاب از خدمات تضمینی برچسب در هر کجای تهران مثل لوله بازکنی شرق تهران، غرب یا جنوب یا شمال آن برای رفع انسداد لوله فاضلاب استفاده کنید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Author:

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!