بهترین روش برای سفید کردن دندان


اگر شما هم به دنبال سفید کردن دندان های خودتان هستید و برایتان سوال است که چگونه این کار را انجام دهید، قطعا دندانپزشکان به شما این گونه خواهند گفت که از سفید کننده هایی که خواننده ها در ماهواره و شبکه های اجتماعی تبلیغ می کنند استفاده نکنید.

چون این سفید کننده ها باعث می شوند مینای دندان نابود شود، اگر حتی فرض را بر این بگذاریم که مواد تشکیل دهنده این سفید کننده ها استاندارد باشند؛ کیفیت آن ها تا به دست مصرف کننده برسد قطعاً عوض می شود.

انواع تقلبی این سفید کننده ها در داروخانه ها نیز یافت می شوند، این سفید کننده ها اصالت کیفیت ندارند؛ همچنین باید مواد آن ها تایید شده از طرف دانشکده های دندانپزشکی و انجمن دندانپزشکان باشند؛ و همین طور توسط تعاونی‌ های دندانپزشکی به فروش برسند در این صورت می ‌توان به این سفید کننده های دندان اطمینان کرد.

بهترین روش برای سفید کردن دندان
انواع تقلبی این سفید کننده ها در داروخانه ها نیز یافت می شوند، این سفید کننده ها اصالت کیفیت ندارند
گاهی اوقات تشخیص بهترین روش برای سفید کردن دندان سخت می‌ شود، در سوپرمارکت ها، فروشگاه ها و شبکه های ماهواره ای موادی را تبلیغ می کنند که انسان را وسوسه به خرید این سفید کننده های دندانی می کند.

تذکر دندانپزشکان
اما در گزارش دندانپزشکان هیچ کدام از مواد سفیدکننده دندان استاندارد نیستند و باعث ساییدگی در مینای دندان می شوند؛ برای سفید کردن دندان ها باید به دندانپزشک مراجعه شود و ابتدا جرم گیری بر روی دندان هایتان انجام شود و بعد از آن با بلیچینگ دندان های فرد سفید شود.

اما این نکته را نیز در نظر بگیرید که انتخاب یک دندانپزشک مجرب در این بین بسیار مهم می باشد؛ به شما توصیه می کنیم که هیچ وقت در منزل اقدام به سفید کردن دندانهای خودتان نکنید، موادی که دندانپزشکان از آن استفاده می کنند تحت نظر و مورد تایید انجمن دندانپزشکی ایران است.

موادی که دندانپزشکان از آن استفاده می کنند تحت نظر و مورد تایید انجمن دندانپزشکی ایران است.
باید این را نیز بگوییم که کار دندانپزشکان نیز یک سری موافق و مخالف نیز دارد، بعضی از دندانپزشکان معتقدند که سفید کردن ‌دندان باعث از دست رفتن لایه ی سطحی دندان یا مینای دندان می شود و در طولانی مدت باعث آسیب رسیدن به دندان ها می شود.

..
دندانپزشکان همیشه می کنند که اگر می‌خواهید زردی دندان هایتان خیلی کم شود از ویلدینگ استفاده نکنید؛ اگر فقط تغییر چشم گیر و محسوسی می خواهید استفاده کنید؛ اما عده ای دیگر از دندانپزشکان معتقدند که برداشتن سطح نازکی از مینای دندان مشکلی برای دندان‌ها ایجاد نمی ‌کند.

بهترین روش برای سفید کردن دندان استفاده از خمیر دندان سفید کننده است، اما استفاده بی رویه از این خمیر دندان ها نیز باعث ساییده شدن مینای دندان ها می شود؛ همچنین درباره ی قیمت سفید کردن دندان ها نیز باید بگوییم که قیمت های متفاوتی بین دندانپزشکان وجود دارد زیرا موادی که به کار می ‌برند هم متفاوت است.

بهترین روش برای سفید کردن دندان
استفاده بی رویه از این خمیر دندان ها نیز باعث ساییده شدن مینای دندان ها می شود
روش های بسیار گوناگون و متنوعی برای سفید کردن دندان وجود دارند، اما این نکته را در نظر بگیرید که همیشه از روش هایی استاندارد برای این کار استفاده کنید زیرا سلامت دندان ها شوخی بردار نیست و نمی توان با سلامت آن برای زیبا شدن بیشتر بازی کرد.


اگر شما هم راه حلی برای سفید کردن دندان هایتان به صورت طبیعی بلد هستید می توانید نظرات خود را برای ما و بقیه کاربران در زیر همین مطلب به اشتراک بگذارید با سپاس.

منبع:

مجله اینترنتی گلسانه

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Author:

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!