آشنایی با روش های تمیز کردن فلش تانک توالت فرنگی

تمیز کردن فلاش تانک توالت فرنگی مشکلات زیادی را می تواند بر طرف کند توالتهای فرنگی به دلیل داشتن سیستم پیچیده تر نسبت به توالت‌های دیگر در بیشتر اوقات دچار مشکلات زیادی می شوند مثل کاهش شدت فشار آب زمان کشیدن سیفون یا فلش تانک یا اینکه پخش بوی نامطبوع از داخل سیفون توالت فرنگی که تمام این مشکلات را می‌توان با شستن فلاش تانک برطرف کنید.

شما می توانید مقاله شستشوی داخل فلاش تانک توالت فرنگی را در سایت برچسب مطالعه کنید و اینکه بهتر است دیگر مقاله های مرتبط همچون زمان تمیز کردن فلاش تانک توالت فرنگی و روش های تمیز کردن و ضدعفونی کردن توالت فرنگی را در سایت برچسب مطالعه کنید.

بهترین زمان تمیز کردن فلاش تانک توالت فرنگی

تمیز کردن فلاش تانک توالت فرنگی زمان خیلی دقیق و مشخصی ندارد ولی می‌توانید در اوقاتی که مشکل به وجود می‌آید نسبت به تمیز کردن فلش تانک اقدام کنید. زمانی که فلاش تانک را می کشید و بوی نامطبوعی از آب وارد شده به کاسه توالت فرنگی پخش می شود. زمانی که احساس می‌کنید فشار آب در توالت فرنگی کم شده و زمان کشیدن سیفون آب با فشار مناسبی توالت فرنگی را تمیز نمی کند.

موقعی که توالت فرنگی را نگاه می‌کنید متوجه جرم و رسوب درون فلش تانک می شوید. شما بعد از مشاهده این سه مورد بالا باید نسبت به تمیز کردن فلش تانک توالت فرنگی و همچنین جرم‌گیری سیفون اقدامات لازم و کافی را انجام دهید اگر این کار را انجام ندهید توالت فرنگی شما به مرور زمان فرسوده شده و ممکن است هزینه‌های بیشتری روی دست شما بگذارد اما اگر توالت فرنگی شما دچار گرفتگی های شدید شده بود و شما نتوانستید با روش های خانگی و ابتدایی لوله را باز کنید می توانید به سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید و با جستجوی نام محل زندگی خود در سایت برچسب می توانید بهترین لوله بازکن در نزدیکی محل خودتان را پیدا کنید کافیست بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

تمیز کردن فلاش تانک توالت فرنگی و مراحل آن

قرار است در ادامه شما را با قدم هایی که باید جهت تمیز کردن فلاش تانک توالت فرنگی بردارید آشنا نماییم. گاهی علاوه بر نظافت توالت فرنگی نیاز است تا با به کارگیری تجهیزات پیشرفته از ایجاد بوی نامطبوع یا تشدید گرفتگی لوله های فاضلاب آن جلوگیری نماییم که در این مواقع بهتر است از تجربیات یک لوله بازکن در این زمینه استفاده کنیم. لوله بازکنی سایت برچسب barchasb در سراسر تهران به صورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی به شما شهروندان خوب تهرانی در سراسر پایتخت آماده خدمت رسانی می باشند کافیست با آنها هماهنگ نمایید.

خالی کردن آب فلاش تانک و بستن شیر آن

شما اولین کاری که برای تمیز کردن فلاش تانک توالت فرنگی باید انجام بدهید این است که شیر ورودی آب فلش تانک را محکم ببندید و مطمئن شوید که آب چکه نمی کند بعد از بستن شیر آب یک بار به صورت کامل دکمه فلش را بکشید تا آب داخل سیفون تخلیه شود.

شستن داخل فلش تانک

شما میتوانید برای شستن داخل فلش تانک به دو روش عمل کنید:

  • اول زمانی که فلش تانک شما خیلی آلوده و کثیف نشده باشد شما می توانید مقداری وایتکس یا سفید کننده با آب سرد حل کرده و داخل سیفون بریزید یا با مسواک بدون استفاده شروع به تمیز کردن بدنه فلاش تانک کنید.
  • دوم اینکه فلش تانک شما اگر تا حد زیادی آلوده شده بود می توانید بعد از تخلیه کامل فلش تانک ابتدا با سرکه سفید تقطیر شده فلش تانک را پر کنید و شب تا صبح منتظر بمانید تا کاملاً سرکه سفید اثر بگذارد و بعد سیفون را بکشید تا سرکه ها خالی شوند.

بعد از تمیز کردن فلاش تانک توالت فرنگی شما باید فلوتر توالت فرنگی و دیگر اجزای آن را بررسی کنید که هیچ خرابی نداشته باشد و اگر آنها خرابی داشتند باید تعمیر یا تعویض شان کنید نکات مهمی که زمان تمیز کردن فلاش تانک توالت فرنگی باید رعایت کنید این است که حتماً از پیش بند و دستکش برای تمیز کردن استفاده کنید و به هیچ عنوان از وایتکس به مدت زیاد داخل مخزن فلش تانک استفاده نکنید زیرا ممکن است بدنه آن آسیب برساند.

هیچ وقت از ابزارهای تیز برای تمیز کردن فلاش تانک توالت فرنگی استفاده نکنید اما برخی از گرفتگی توالت فرنگی خیلی سخت هستند و شما نمی توانید با روش های خانگی آنها را برطرف کنید در این صورت می توانید به سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید و بهترین لوله بازکن را از آنجا انتخاب کنید.

تمیز کردن فلاش تانک توالت فرنگی، مشکلات بسیار زیادی را می تواند حل کند. توالت فرنگی به علت سیستم پیچیده تری که دارد گاها دچار اشکلات زیادی می شود، مثل کاهش شدت فشار آب هنگام کشیدن سیفون یا فلاش تانک یا بوی نامطبوع داخل سیفون توالت فرنگی که همه این ها را می توان با شستن فلاش تانک برطرف کرد.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Author:

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!