علت های گرفتگی لوله فاضلاب را بدانید

بیشتر شما معمولا با گرفتگی چاه فاضلاب روبرو شدید و در صدد برطرف کردن آن بر آمدید. حال اگر شما علتهای های گرفتگی لوله فاضلاب را بدانید می توانید از به وجود آمدن آنها جلوگیری کنید و هم چنین می دانید با چه وسیله ای می توانید این گرفتگی ها را برطرف کنید.

ما در این مقاله می خواهیم به چند علت انسداد چاه فاضلاب اشاره ای کنیم ولی اگر مایل هستید ۶ علت اصلی آن را بدانید کافی است به سایت برچسب مراجعه کنید و مقاله ۶ علت گرفتگی چاه فاضلاب را مطالعه نمایید و از آن استفاده کنید.

گرفتگی لوله فاضلاب به علت انداختن دستمال کاغذی

انداختن دستمال کاغذی در چاه یک علت اصلی برای گرفتگی چاه فاضلاب به شمار می آید چرا که دستمال کاغذی اگر در کف سیفون ته نشین شود کم کم دور خود رسوب جمع می کند و بعد به توده ای بزرگ تبدیل می شود که به راحتی کنده نمی شود و راه خروج آب را مسدود می کند.

افتادن دستمال کاغذی در چاه باعث گرفتگی لوله فاضلاب می شود

البته در مواقعی که گرفتگی لوله های منزلتان شدید است، اگر در تهران هستید بهترین راه حل مراجعه به سایت برچسب می باشد.
لوله بازکنی برچسب می تواند نزدیکترین لوله بازکن ها را در سراسر تهران به شما معرفی کند. برای این کار کافی است که به سایت برچسب مراجعه کنید و نام محل زندگی خود در تهران در این سایت جستجو کنید.

گرفتگی لوله فاضلاب به علت افتادن اشیاء در توالت

برخی اشیاء هستند که ممکن است در جیب ما باشند و هنگام استفاده از سرویس بهداشتی درون چاه بیفتند.
شاید برایتان جالب باشد که همین اشیاء یکی از علت های گرفتگی چاه فاضلاب می باشند، لذا به شما پیشنهاد می دهیم که چیزی را که امکان افتادن آن در چاه فاضلاب است را همراه خود به سرویس بهداشتی نبرید و اگر چیزی درون چاه سقوط کرد مثل دسته کلید یا چیز دیگری را می توانید به وسیله انبر فاضلاب از چاه بیرون آورید.

افتادن اشیاء در توالت باعث گرفتگی لوله فاضلاب می شود

حتما به یاد داشته باشید که سایت برچسب علاوه بر گرفتگی لوله های فاضلاب می تواند اشیائی که درون چاه فاضلاب افتاده است را از چاه بیرون آورد.
اگر شما در ستارخان هستید و می خواهید از خدمات لوله بازکنی ستارخان استفاده کنید کافی است به برچسب سری بزنید و نام ستارخان را در صفحه اول سایت جستجو کنید تا لوله بازکن ما بعد از تماس شما خودش را در کمتر از ۳۰ دقیقه به شما برساند.

یکی دیگر از علتهای گرفتگی لوله فاضلاب می تواند تجمع فضولات باشد که برای جلوگیری از آن بهتر است که بعد از هر بار استفاده از سرویس بهداشتی از فلاش تانک استفاده نمایید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Author:

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!